Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні (КОРП, ПРОФ, СТАНДАРТ)

від 6690 грн
Замовити демо
Замовити

Особливості:

Облік власників майна

Облік житлового і нежитлового фонду

Робота з особовими рахунками

Взаємодія з постачальниками ресурсів

Автоматизація проведення загальних зборів

Гнучкі можливості аналізу

Широкі можливості обліку

Інтеграція

Зручності для мешканців

Центр технічної підтримки

Програмний продукт "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні" призначений для використання в організаціях житлово-комунального господарства (ЖКГ), які ведуть як розрахунок квартплати та інших комунальних послуг, так і паспортний облік.

Прикладне рішення підходить для будь-яких підприємств ЖКГ, зокрема:

  • об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ);
  • житлово-експлуатаційні кооперативи;
  • гаражно-будівельні кооперативи;
  • дачні кооперативи;
  • котеджні селища.

 

Програма дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств житлово-комунального господарства. Для цього в конфігурації розроблені наступні підсистеми:

  • управління особовими рахунками:
    • особові рахунки:
      • відкриття особових рахунків;
      • зміна особових рахунків;
      • закриття особових рахунків;
    • пільги та субсидії:
      • розрахунок і облік пільг;
      • облік житлових субсидій;
      • вивантаження результатів розрахунку пільг в файл обміну з інформаційними системами відділів управління соціального захисту населення;
    • послуги:
      • додавання послуг до особового рахунку;
      • фіксування постачання послуг не в повному обсязі;
    • управління приладами обліку:
      • введення показань приладів обліку;
      • зберігання інформації про прилади обліку;
      • розподіл показань побудинкових приладів обліку;
      • коригування показань приладів обліку;
      • нарахування та взаєморозрахунки:
      • нарахування за особовими рахунками:
          • закриття місяця;
          • друк квитанцій;
      • перерахунки за особовими рахунками;
      • разові нарахування;
  • облік банківських і касових операцій;
  • побудинковий облік витрат:
    • можливість гнучкого налаштування статей витрат;
    • бухгалтерська довідка за витратами;
    • рапорт керівнику по рентабельності послуг, що надаються;
  • автоматизація діяльності юридичного відділу:
    • формування припису на погашення боргу;
    • повідомлення про перевищення боргу;
    • підготовка пакету документів для звернення до суду;
  • облік складських запасів і закупівель;
  • автоматизація аварійно-диспетчерської служби;
  • автоматизація роботи паспортного столу:
    • реєстрація мешканців;
    • зняття з реєстрації мешканців;
    • оформлення довідок;
  • автоматизація проведення голосувань.

Функціональні можливості продукту "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні "

Облік власників майна

  • Ведення докладного обліку про фізичних та юридичних осіб.
  • Зберігання відомостей про споживачів послуг.
  • Повноцінний паспортний облік:
    • реєстрація;
    • зняття з обліку;
    • зміна прізвища;
    • заміна документу, що посвідчує особу.
  • Автоматизоване формування друкованих форм паспортного столу:
    • виписка з будинкової книги про склад сім'ї та прописку;
    • довідка про склад сім'ї або по зареєстрованим особам;
    • картка реєстрації;
    • свідоцтво про реєстрацію за місцем перебування;
    • заява про реєстрацію (про зняття з реєстраційного обліку) за місцем проживання;
    • адресний листок вибуття, форма №4;
    • адресний листок прибуття, форма №2;
    • заява про реєстрацію за місцем проживання.

Облік житлового і нежитлового фонду

  • Зберігання характеристик квартир і офісів:
    • кількість кімнат;
    • тип власності;
    • стан;
    • категорія;
    • площі приміщень;
    • можливий облік додаткових індивідуальних характеристик, що визначаються користувачем.
  • Зберігання різних характеристик будівель:
    • поверховість;
    • кількість під'їздів;
    • різні види площ будівлі;
    • можливий облік додаткових індивідуальних характеристик, що визначаються користувачем.
  • Зберігання координат положення будівель і споруд. Будинки з позначеними координатами виводяться на карті в підсистемі "Аварійно-диспетчерська служба" в списку заявок на проведення ремонту.

Робота з особовими рахунками

  • Швидкий доступ до всієї необхідної оперативної інформації в одному вікні:
    • перегляд списку особових рахунків з різними відборами і фільтрами; 
    • інформація про осіб, які проживають і власників особового рахунку; 
    • інформація про використовувані в цьому особовому рахунку прилади обліку (лічильники);
    • інформація про взаєморозрахунки за поточний місяць;
    • перегляд всіх операцій, що були будь-коли зроблені з даним особовим рахунком;
    • детальна інформація про всі взаєморозрахунки за довільний період.
  • Робота з особовими рахунками:
    • відкриття, закриття особових рахунків і зміна їх стану;
    • відкриття декількох особових рахунків на одне приміщення і одну адресу, з можливістю роздільного формування квитанцій. 
  • Нарахування:
    • гнучке визначення послуг і способів їх розрахунку;
    • нарахування за житло, комунальні та інші послуги відповідно до вимог законодавства:
      • за нормами,
      • за площею,
      • за кількістю мешканців,
      • за іншими критеріями.
    • Пільги:
      • розрахунок і облік всіх наявних у мешканців пільг; 
      • облік субсидій. 
    • Перерахунки: 
      • за результатами послуг не в повному обсязі;
      • в результаті тимчасової відсутності споживачів послуг; 
      • в результаті будь-яких інших операцій.
    • Реструктуризація боргу особового рахунку в щомісячні оплати за умовами укладеного договору про реструктуризацію боргу. 
    • Центр сповіщень і друку:
      • підтримує взаємодію по електронній пошті, через SMS розсилку, обмін з сайтом організації ЖКГ;
      • підтримує автоматизований процес друку квитанцій;
      • механізм для розсилки квитанцій на оплату у вигляді електронних листів по шаблонах:
        • для шаблонів електронних листів введена можливість "адресного" формування текстів теми і тіла листа;
        • при розсилці квитанцій в тілі і темі кожного листа можна задати один із запропонованих параметрів, таких як: відповідальний власник, борг або номер особового рахунку.
      • Оплата:
        • прийом готівкових та безготівкових платежів;
        • прийом оплати, використовуючи касове обладнання;
        • розподіл оплати між послугами постачальників.

Взаємодія з постачальниками ресурсів

Формування заборгованості в розрізі постачальників ресурсів.

Автоматизація проведення загальних зборів

  • Формування реєстрів власників і споживачів послуг.
  • Облік присутніх і тих, хто проголосував.
  • Підрахунок голосів і підведення підсумків голосування.
  • Зберігання результатів голосування.

Гнучкі можливості аналізу

Для швидкого доступу до інформації в прикладне рішення включені гнучкі та багатофункціональні звіти. Найцікавіші з них:

  • "Відомість нарахувань";
  • "Відомість по особових рахунках";
  • "Відомість по нарахуваннях пільг і субсидій";
  • "Відомість по нарахуванню пені";
  • "Відомість по перерахунках";
  • "Відомість за приладами обліку";
  • "Відомість за розрахунками особових рахунків";
  • "Відомість по послугах ЖКГ";
  • "Взаєморозрахунки з постачальниками";
  • "Взаєморозрахунки зі споживачами послуг";
  • "Залишки і рух грошових коштів";
  • "Залишки і рух запасів";
  • "Звіт по голосуваннях власників та споживачів послуг";
  • "Звіт роботи аварійно-диспетчерської служби";
  • "Рапорт керівнику по рентабельності послуг, що надаються".

Прикладне рішення розвивається відповідно до потреб користувачів. Серед нових звітів, доданих на основі накопиченої практики застосування прикладного рішення в Україні:

  • "Взаєморозрахунки по субсидіях". Звіт відображає, скільки субсидій було призначено і скільки нараховано, а також допоможе визначити суму невикористаної субсидії;
  • "Звіт паспортного столу". Звіт показує стан коли-небудь прописаних і (або) проживаючих із зазначенням частки власності, родинних зв'язків і дат зміни стану.

Широкі можливості обліку

  • Облік матеріалів.
  • Складський облік.
  • Облік операцій з грошовими коштами.
  • Облік господарської діяльності декількох організацій в єдиній базі.

Інтеграція

  • Завантаження інформації про платежі, що пройшли через Клієнт-банк.
  • Обмін з конфігурацією "Бухгалтерія для України".
  • Завантаження початкових залишків з таблиць MS Excel.
  • Вивантаження результатів розрахунку пільг в файл обміну з інформаційними системами відділів управління соціального захисту населення.
  • Обмін інформацією з web-сайтом організації ЖКГ:
    • вивантаження інформації про нарахування по особових рахунках і квитанцій на оплату послуг;
    • завантаження інформації про показання вузлів (приладів) комерційного обліку (лічильників).

Зручності для мешканців

Запит залишків через "Telegram". Засоби використання месенджера "Telegram" дозволяють мешканцям отримувати інформацію по залишку за взаєморозрахунками. За допомогою цього механізму споживачі послуг завжди будуть знати стан їх особового рахунку.

Центр технічної підтримки

У прикладне рішення включений механізм звернення в технічну підтримку при виникненні неполадок в системі. Механізм включає в себе звернення через електронну пошту або відправку заявки безпосередньо в службу підтримки, а також контактні дані технічної підтримки користувачів.

У програму вбудований TeamViever для більш наочного надання консультацій. Він не вимагає додаткової інсталяції, так як розміщений безпосередньо в програмі.

 

Сервісне обслуговування програмних продуктів, що містять конфігурацію "Облік в ОСББ, розрахунок квартплати в Україні" і підтримка користувачів здійснюється за договором Інформаційно-технологічного супроводу ("ІТС Україна").

Інтернет-підтримка зареєстрованих користувачів.

Вартість:

 Найменування

Рекоменд. роздрібна ціна, грн.

Облік в ОСББ, розрахунок квартплати
СТАНДАРТ: поставка на 1 (одину)
будівлю

6690

Облік в ОСББ, розрахунок квартплати ПРОФ: поставка на 10 (десять)
будівель

19500

Облік в ОСББ, розрахунок квартплати КОРП: поставка без
обмежень 

60000

Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце

3300

Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць

11610

Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць

22290

Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць

42360

Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць

100500

Клієнтська ліцензія на 100 робочих місць

183600

Клієнтська ліцензія на 300 робочих місць

546000

Клієнтська ліцензія на 500 робочих місць

906000

 

У вартість включена установка ліцензій на робочі місця користувачів, а також підтримка ІТС ПРОФ протягом 3  місяців.